maanantai 16. marraskuuta 2015

Tarinani, osa 1

 Yritän kirjottaa tarinani, vaikkei ketään kiinnostakkaan niin teen sen itteäni varten, ehkä joku lukee tämän ja kokee/on joskus kokenu jotain saman kaltaista, luulis olevan sillä kaikkilla ihmisillä on huonoja aikoja joskus, ja massennus on myös yleistä nykyään. Mulla vaan huonot ajat ei ikinä lopu, jos on 1 hyvä päivä niin on 10 huonoa. Asiaan.

2012
Aloitin syksyllä 7. luokan. Asiat oli ihan hyvin vielä, tottakai olin sitä mieltä että olen lihava ja huono ihminen, mutta en antanut sen vaikuttaa mitenkään vaan jatkoin elämää niin kun aikaisemmin. Marraskuussa aloitin tämän blogin (on kylläkin vaihtanut nimeä sen jälkeen, ja myös tarkoitusta). Laihtumaan rupesin joskus silloin samoihin aikoihin, mutta kunnolla laihuin vasta joulun jälkeen kesään asti, voin tosi huonosti koko loppu kouluvuoden.

sad


2013
 Laskin kaloreita lähes joka päivä, kävin keväällä juoksemassa paljon ja kävin kävelemässä todella paljon, yritin polttaa mahollisimman paljon kaloerita ja syödä mahdollisimman vähän, loppussa ennen kesää en juurikaan syönnyt, jos söin jotain väärää oli koko loppupäivän huono olo siitä ja rankaisin itseäni.
Lopulta koitti kesä. Paino oli silloin vähimmillään, mutta en silti ollut tyytyväinen. Koko ensimmäisen kuukauden kesälomasta olin vaunulla kun meillä oli asuntovaunu yhdellä leirintäalueella koko kesän. Koska olin siellä niin en nähnyt juurikaan muita ihmisiä kuin perheen joten kun syksy taas koitti ja aloitin 8. luokan niin voin vähän paremmin mutta painoin myös pari kiloa enemmän. Inhosin edelleen itseäni ja tuntui siltä ett kaverit eivät halunneet olla minun kanssa.
Yritin jatkaa laihtumista mutta ei se enään ollut yhtä helppoa. Loppu vuodesta aloin olemaan yhden vanhan kaverin kanssa (olimme kylläkin luokkakavereita, mutta olin hänen kanssa joskus 5.), hänen kauttaa tutustuin erääseen poikaan (loput tästä tekstistä tulee liittymään kyseiseen poikaan).
Juuri ennen joulua rupesin puhumaan tämän pojan (kutsutaan häntä V:ksi) kanssa kikissä, meillä oli ryhmä, minä, minun kaveri (J), edellä mainittu poika ja tämän pojan kaveri.
Uutena vuotena päätettiin tavata, me ketkä olimme siinä keskustelussa. Jatkuu seuraavassa postauksessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti