Poistin kaikki vanhat postaukset, ajatelkaa ett siitä on kulunu 3 vuotta ku alotin tän blogin, olin sillon 12, melkeen 13. Nytt oon 15, melkeen 16. Laihtua halun edelleen.
Ku alotin tän blogin painoin vissii 77 kg, pääsin sinne 61:een, nytt painan noin 70 kg, ja oon 168,5 cm pitkä.
Tarkotus tällä blogilla ei kyllä todellakaan tuu enää olemaan laihduttaminen, vaan lähinnä saada kirjotta huolet jn.. Sanoisin ett nytt osaan kirjottaa vähä paremmin ku sillon 3 vuotta sitte, ja osaan muutenki paljo enemmän asioista ku sillon, olin 7:lla sillon, tänä syksynä alotin lukion.
Pitäis pikkuhiljaa mennä nukkuun ku on koulua huomenna 8.20-15.45, eikä oo edes vapaatuntia, en tiiä miten jaksan. Edellisessä jaksossa oli 8.20-15.45 torstaisin ja viimesellä tunnilla meinas aina iskee paniikki sillon mutt se sitt hellitti ku oli matikkaa ja tykkään matikasta.
Rupeen huomenna kai kirjottaan yhtä postausta mutt en tiiä millon saan sen valmiiks, ehkä huomenna, ehkä ens viikonloppuna.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti